Bestellen

Veilig bestellen

Veilig Internetten

Bij Voorkappers staat veiligheid hoog in het vaandel. Daarom behandelen wij je gegevens strikt vertrouwelijk. Met onderstaande richtlijnen kun je ons helpen om je persoonlijke gegevens zo goed mogelijk te beveiligen.

  •  Geef nooit je Voorkappers.nl accountgegevens zoals je inlognaam en wachtwoord aan anderen.
  •  Kies zorgvuldig een origineel en sterk wachtwoord. 
  •  Controleer of het webadres correct wordt weergegeven. Dit doe je door te kijken of er een groen slotje in de adresbalk aanwezig is en te kijken of het webadres begint met ‘https://www.voorkappers.nl’. 
  •  Pas op voor internetfraude door spam en valse e-mails.  


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij, onze partners en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Onze belofte is: op werkdagen voor 14 uur besteld, vandaag verzonden. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.


Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Deze heb je meestal de volgende dag in huis, naar België kan het een enkele keer 2 werkdagen duren. Artikelen die onverhoopt niet op voorraad zijn worden niet nagestuurd en zullen je bestelling dus niet ophouden.
Heb je een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is je artikel langer onderweg.


Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging: gratis vanaf € 100 exclusief BTW (€ 121 inclusief BTW) anders vanaf € 4,95

Bezorging op een PostNL servicepunt: gratis vanaf € 100 exclusief BTW (€ 121 inclusief BTW) anders € 6,95


Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt. Wellicht is de bevestigingsmail in je "ongewenste mail" map terecht gekomen.

Als je meer dan 30 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.


Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

In principe niet. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je wel een bijbestelling plaatsen of de gehele bestelling annuleren. Neem daarvoor direct contact op met de klantenservice.


Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

Bij een technische storing

  • iDEAL, Bancontact, PayconiQ of achteraf: binnen 5 werkdagen
  • Creditcard: binnen 10 werkdagen


Hoe bestel ik iets bij Voorkappers?

In 4 eenvoudige stappen:

  1. Log in of registreer jezelf
  2. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  3. Controleer alle gegevens van je bestelling. Denk aan het factuuradres, leveradres, bezorgdatum en extra services.
  4. Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL, Bancontact, PayconiQ, creditcard of, indien aangeboden, via achteraf betalen.

Tips:

  • Als je nog geen account hebt dan dien je deze dus eerst aan te maken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
  • Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. 
Terug naar boven