Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Dat wil zeggen, voor 14u00 besteld, vandaag verzonden. In de regel ontvang je dan het pakket meestal de volgende dag. Let op: PostNL bezorgt geen pakketten op zondag en maandag.
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Het korte antwoord is: ja, voor bestellingen boven €29 exclusief BTW indien je kiest voor een PostNL servicepunt.
Ophalen bij een afhaalpunt
Elke bestelling kan je ook laten afleveren op een PostNL servicepunt. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor een pakje. Bestellingen boven de €29 exclusief BTW worden gratis naar een PostNL servicepunt verzonden, daaronder vragen wij een bijdrage in de verzendkosten.
Hieronder een indicatie:
Bestelbedrag
Verzendkosten
Tot €29 exclusief BTW
€4,95 exclusief BTW
Vanaf €29 exclusief BTW of meer
GRATIS
Thuisbezorging
Voor bestellingen van Voorkappers.nl artikelen met thuisbezorging onder de €100 exclusief BTW vragen wij een bijdrage in de verzendkosten. De verzendkosten hieronder gelden voor thuisbezorging en zijn direct zichtbaar in het winkelmandje.
Hieronder een indicatie voor verzending naar een huisadres binnen Nederland:
Bestelbedrag
Verzendkosten
Tot €29 exclusief BTW
€6,99 exclusief BTW
Tussen €29 en €49 exclusief BTW
€5,99 exclusief BTW
Tussen €50 en €99 exclusief BTW
€4,99 exclusief BTW
Vanaf €100 exclusief BTW of meer
GRATIS
Praktisch Laat je pakje bezorgen op een afhaalpunt. Kun je alleen een postadres kiezen? Grote artikelen kunnen we i.v.m. de beschikbare ruimte niet bezorgen bij afhaalpunten.
Ophalen met legitimatiebewijs We mailen je zodra je bestelling is verzonden. Je hoeft niet meteen langs te lopen bij het servicepunt, want je pakje wordt 7 dagen bewaard. Neem een legitimatiebewijs mee, zo zien we aan wie we jouw pakket toevertrouwen. Niet-opgehaalde pakketjes worden op dag 8 geretourneerd.
In het weekend besteld, dinsdag bij het afhaalpunt Bij afhaalpunten bezorgen we van di t/m za.
PostNL doet één afleverpoging. Ben je niet aanwezig? Dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.
Waar deze ligt kun je altijd zien door de Track en Trace link in onze verzend bevestigingsmail te volgen. Het pakket ligt dan maximaal 7 dagen voor je op het PostNL servicepunt. Op dag 8 wordt het pakket naar ons terug gestuurd.
Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?
Wij versturen enkel pakketpost met track en trace code. Er worden geen brievenbus pakketten verstuurd. Indien je verwacht niet thuis te zijn kies je beter voor afhalen bij een servicepunt.
Wordt een bestelling in 1 keer verzonden?
Ja, altijd. Want door een bestelling in 1x te verzenden, verkleinen we onze ecologische impact. Afhankelijk van de grootte van je bestelling kunnen we er wel voor kiezen om je bestelling, tegelijk, in meerdere pakketten versturen.
Artikelen die onverhoopt toch uitverkocht blijken te zijn worden niet nagestuurd. De waarde wordt binnen 5 werkdagen terugbetaald.
Kan ik de bestelling ophalen in de winkel?
Het ophalen van online bestellingen (click-and-collect) in de winkel is mogelijk. U kunt zich melden bij de kassa met uw ordernummer om de webbestelling op te halen. Uw click-and-collect bestellingen kunt u via de website bestellen en betalen. Als u voor 14:00 besteld kunt u het dezelfde middag nog ophalen. Na 14:00 besteld? Dan kunt u het de volgende dag ophalen.